http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

14 May 2006

Draga MOJ(c)A!


Danes si stara :-D dovolj, da ti zaželim...
Vsega, kar koristi sproščenosti, veselju, optimizmu...
Da bi tiste k.....e p.......e, kdaj opravili drugi, brez, da bi jim morali to posebej 40x naročiti.
Veliko poguma, da si boš znala vzeti čas zase..

Nekje iz daljav se te spominjam in komaj čakam, da bova zvečer spili pivo.
Ni potrebno, da sva sami. Itak se znava pogovarjati brez besed.
In ne pozabi! Danes imava rojstni dan. To se res ne zgodi pogosto. Hvala bogu:-)!

Topel prijateljski objem je moje jutranje darilo.

5 Comments:

  • Draga Lea. Tudi tebi želim vso srečo.....vse najboljše za rojstni dan

    By Anonymous Anonymous, at 4:31 AM  

  • Vse najboljše!

    P.S.: Včeraj popoldne je na svet prikukalo 13 črnih kepic.

    By Anonymous Anonymous, at 8:21 PM  

  • MAMI in MOJCA, tudi jaz vama želim vse dobro in čim manj sekiranja in obremenjevanja z bedarijami, ki se dogajajo skor skos:D
    Lp. mamina hči in od mojčine zelo dobre prijateljice hčer:D
    UŽIVAJTA!

    By Anonymous Anonymous, at 9:59 PM  

  • ja jaz vama tud zelim vse naj naj ;) :***** obema!

    lp,

    vasija

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 PM  

  • MEDEJA!
    Tudi jaz ti želim čim manj obremenjevanja z bedarijami, ki se dogajajo skor skoz!
    Vse najboljše!
    a je kdo pogruntal?
    Lea, Mojca in Medeja Smo najboljši par:-) skupaj praznujemo, vsaka posebej ga žuramo:-)

    Vasija Hvala!

    By Blogger hobit, at 9:48 AM  

Post a Comment

<< Home