http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

18 May 2006

Beograd

Zgodil se je Beograd in že ves teden se ukvarjam s tem kaj naj napišem. Zgodilo se jo toliko nepozabnega, vsaka malenkost je tako pomembna, da je ne morem izpustiti. Kar mi je najbolj ostalo je nepozabni rojstni dan, ki je seveda povezan z ljudmi, s katerimi sem bila. 44 članska druščina, ki je idealno funkcionirala in to ves čas! Potem sam Beograd, ki je zelen in ima dovolj zraka med stavbami. Mislim, da bi se moral naš vrli župan odpraviti tja. On bi sicer samo videl, kakšne betonske monstrume bi postavil po parkih in travnikih med stolpnicami. Ne verjamem, da bi se lahko ozdravil uničevalske manije. Beograd je - z eno besedo - LEP! In kar vas bo morda presenetilo, tudi čist. Z Wc-ji imajo še malo težav, ampak tudi to ne povsod. Doživeli smo vse... dobro hrano, na potoke Nikšičkega, glasbo, ki trga dušo, plesanje po mizah, toplino v odnosih... Toliko srčnega, da še nisem popolnoma 'nazaj'.

Ko sem prišla domov pa... Klapa, torta, otroci, prijatelji... Hvala M&M po domače T&P...Zdaj me to sploh več ne bi smelo pretresti... ali pač? Lepega se nikoli ne preobješ :-).

Danes se mi je zgodilo še nekaj lepega, krasnega..., kar pa bom še za kakšen dan obdržala zase. Lahko pa ugibate.

1 Comments:

  • hoj hoj lea
    čeprav zelo pozno, pa vendarle...beograd je tudi moj n.1..zdi se m da ljudje postanemo drugačni, boljši...ali pa je to posledica nikšičgega...drugače pa, na tvoj blog mi je uspelo pogledat po nekaj mescih..ampak mi je...komentiral bi lahko še marsikaj(tudi našega župana), vendar si bom uzel pravico, da si zapomnim samo najlepše stvari...in ravno danes, ko sem bil podskalo(po 1 letu), sem ugotovil da "oštarijo" delamo ljudje in ne "oštarija" ljudi
    mej se

    By Anonymous Anonymous, at 11:51 PM  

Post a Comment

<< Home