http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

08 February 2006

Krvoločneža

Klemen me je opzoril, da se ni preveč za hvaliti, kaj kdo ima. No, s telima dvema se lahko pohvali vsak. Požreta celega človeka naenkrat. Eden začne pri nogah, drugi se masti z možgani. Resno razmišljam, da se bom pred pištolo hvalila z njima. Kaj menite? Živali so bile od nekdaj moja slabost.
Spogledujem se z mislijo, da bi namesto konja, posravila na vrt dve krotki kosmati živalci....

5 Comments:

  • Hmmm - krvoločneža?
    Sem srečala kar nekaj ljudi, ki imajo pse te pasme in so nekateri pravi mucki....

    By Blogger Tina, at 8:01 AM  

  • Ja res, do domačih.Je pa čuvaj! Jaz pa imam psa, ki je vlomilcu obliznil prste. To bomo zdaj uredili. ;-)

    By Blogger hobit, at 8:40 AM  

  • Na prvi strani pogrešam povezavo na novo blogarsko zvezdo - pikito!
    Kaj še čakaš?

    By Anonymous Anonymous, at 8:24 AM  

  • ne znam, čak da pride kašen mojster k men...

    By Blogger hobit, at 10:25 PM  

  • Očitno me ne bo več na obisk :( Možgane bi še šlo, noge pa potrebujem in jih ne bi rad ponujal za zajtrk takimle mrcinam

    By Blogger Domen, at 9:21 AM  

Post a Comment

<< Home