http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

17 December 2006

spanje

Z včeraj na danes sem spala 12 ur!!! Od 22h?! (A se mi je kaj hudga zgodlo?), do 10h zjutraj. Človek bi menil, da sem se končno spočila. Mah ja, prou gotov;-). Bolela me je glava, bolel me je vrat, zaspana sem že ves dan, prav nič razpoložena. Jezna nase, ker sem z enim mojim najstnikom na bojni nogi. Obe sva šli malo 'tu far', zdaj bomo lizali rane ...bog ve do kdaj. Toliko o tem, koliko imam jaz od spanja.
Novega je to, da ob igrišču, kjer so se igrali naši sk8arji, fantov že nekaj časa ni več. Pravzaprav bi bilo tam prav pusto, če se ne bi vsako jutro in vsak večer, točno na tisto mesto usral en pes. Verjetno se je prav lastnik tega psa bunil, nad temi otroki. Zdaj vsaj vemo zakaj. Ker se njegov pes ni imel pod milim nebom kam usrat. Zdaj zadovoljno serje na sredo pločnika in to sranje popolnoma nikogar ne moti. (Razen mene.)
Siser pa sem še vedno oborožena z metlo. Pesek je sovražnik No.1. Ob tem, da so mi ga pred nekaj dnevi vsuli pred vrata 15 kubikov. Vse skupaj je res en sam paradoks. Ne vem kaj bom zdele počela, če grem spat, me to lahko ubije. Morda bi si podelila dovoljenje za branje. Mikavno.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home