http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

17 February 2006

Nateg stoletja

No, mal mi je grozen povedat resnico - tudi jaz sem bila tam. Na nečemu, čemur naj bi se reklo Riverdance. Če bi kdo hotel podoživet Lipo, je bil to kar primeren kraj. Nobenih zaščitnih ograj, folka pa... Ne vem kolk tisoč - recimo da okoli 7000!!! Jaz sem želela razveselit mojo familijo in sem jih tja vlekla vse! Zgodilo se je, da sem jaz z G.A. in dvema otrokoma uspela priti noter. Nato so preprosto zaklenili vrata in ven tudi moja dva otroka. Ko se mi je odpeljalo do konca, mi je varnostnik zagotovil, da on ni odgovoren. O.K. Najdem policaja, ki je bil skrajno aroganten in agresiven (to je menda njegova službena dolžnost). Uporabila sem vse skrajne sile, da smo končno bili skupaj - in jasno - odšli smo domov.
Jezni, prestrašeni in poklapani. Odločila sem se, da bom vsaj denar dobila nazaj. Obljubili so mi, da se bo to zgodilo. Močno upam, da res.

Zgodba večera je bila ta, da mi je varnostnik zabrusil, da je treba otroke držat za roko in kakšna mama neodgovorna da sem. Potem sem mu rekla, da se veselim trenutka, ko me bo končno nekdo naučil, kako z dvema rokama držiš 4 otroke za roko. Resnica je bila takšna, da je bilo naravnost smrtonosno, v tisti množici nekoga držati za roko. Sila prerivanja je bila namreč tako močna, da bi eno majhno rokico zlahka odtrgal. ???
Najmanj kar sem se naučila je - da, če bom še kdaj šla na kakšno množično zadevo, hočem, da so sedeži oštevilčeni. Najmanj.

Dokler nisem uspela priti ven, sem lahko doživela nekaj minut nastopa. Playback! Tudi topotanje čevljev je bilo posneto na playback. Drugovrstni plesalci, gužva... folk je stal po vseh možnih luknjah. Če bi začelo goreti se ne bi niti eden zvlekel ven. Toliko o tem.
In tistim, ki želijo okriviti starše za podobne nesreče, v poduk. Naj se končno zamislijo in naredijo nekaj za varnost. Naj dvorane odprejo vsaj uro prej in ne 15 minut pred predstavo...
Ampak seveda, včeraj to ni bilo mogoče, ker se je predstava, ki se je začela ob 17h, končala šele ob 19.30. In ob 20h si lahko samo še videl, kako zgledajo utrjeni plesalci stepa. Kako utrujeni bi šele bili, če bi morali iz svojih čeveljcev zvabiti pristen zvok!

6 Comments:

  • Zvedela sem tudi, da sta dve petnajstletnici padli v 4 meterski jašek... K sreči se je dobro končalo...

    By Blogger hobit, at 12:32 AM  

  • dobro napisano. Mogoče bi prevedla in jim poslala. Da bi vedeli, da jih je nekdo prečital in da bodo morali playback zamenjat.

    By Anonymous Anonymous, at 8:39 AM  

  • 1. Sva bila pred leti na tej zadevi, ni bilo tako silovite gužve, pa je bil vseeno nateg, ker bistva (to je dela nog) iz parterja (najdražje vstopnice) sploh ne vidiš. Na tribuni si pa tako daleč, da spet ne vidiš. Masovke sucks, sucks in še enkrat sucks!
    2. Že od nekdaj se izogibam dogodkom, kjer je več kot 200 ljudi (če je le mogoče) + čim bolj pijani, tem nižja številka, ker drugače se tega ne da kontrolirat.
    3. Danes smo videli v Delu, da se je tvoj G.A. ob RD strašno spremenil, obrit, zrejen, postaran. Upam, da ni možno, da sta dva G.A., psihologa, sociologa... v mali Sloveniji.
    4. To ti da seveda mislit, kolk držiji stvari, ki so v medijih. Če le kakšno stvar poznam, je v medijih čisto drugače.
    5. Pa G.A, ju eno zapoznelo čestitko z naše strani ulice. Se prej nismo hotli gnest na komentih preden se niste zvrtili vsi z vaše strani

    By Anonymous Anonymous, at 7:51 PM  

  • G.A. ni mel RD. Moj najboljši prijatelj je nekdo ki mu je ime na M. In je velik, prijazen fant, ki mi velikokrat ponudi ramo. G.A. pa ima to čast, da je poleg prijatelj, še moj mož (in še kaj (včasih tudi sovražnik;-)). Glede fotke v delu, pa napišem post. Samo moram priti do nečesa čemur se reče čas. Lep vikend:-)

    By Blogger hobit, at 12:08 PM  

  • Danes, sobota 18, je popravek in prava slika G.A.; v bistvu je precej kosmata slika!

    By Anonymous Anonymous, at 6:53 PM  

  • No, še sreča, da ni imel G.A RD. Ker med vrsticami ni vse čist štimalo, zdaj pa vem zakaj, ha, ha! Saj tudi ni moglo!
    Se je pa zelo ujemalo: lepo poje,....
    No, pa kdor že je, tudi od mene srečno!
    Ja, so pa danes napako v Delu popravili.

    By Anonymous Anonymous, at 7:32 PM  

Post a Comment

<< Home