http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

11 January 2006

Darilo

Po enajstih letih domovanja v vili Čira - čara sem sklenila, da si najbrž zaslužim darilo. Ker je G.A. že zjutraj odšel, sem vedela, da nanj ne morem računati, žal se ni prikazal niti toliko, da bi lahko s pogledom nemškega ovčarja izsilila kakšno pozornost... Zato sem za darilo poskrbela sama. Jasno je, da bi bilo preveč očitno, če bi šla v štacuno in si nekaj kupila. Zato sem prosila I., če gre v cvetličarno in prinese dve vrtnici. Zakaj dve? Ja eno za G.A. in eno zame! I. je to seveda z veseljem opravila. Kaj je lepšega, kot imeti denar in iti v nakupe. Prepričana sem, da je cvetličarka utrpela izgubo svojih dveh najlepših rož, ki jih je s pozornim pogledom in odločnim prstom določila najina hči. Potem je sledil obred obrezovanja. Saj veste, kako se vrtnico obdrži s pokončno glavo štirinajst dni? Ko jih prinesete s cvetličarne, jih je treba nemudoma oživljati. To je neke vrste umetno dihanje pod tekočo vodo, ki nikakor ne sme biti premrzla, topla pa tudi ne. Nato jim pod še vedno tekočo vodo odrežete od 1-2cm peclja. (Omenjeno obrezovanje) Če boste to storili vsak ljubi dan, bo vrtnica dolgo živa.
Sedaj rožice čakajo na podelitev. G.A. ima še glasilke na fitnesu, ko pride domov bo lahko izbral svojo rožico. Naslednja izbira bo potem moja. Kaj bom izbirala? Verjetno med vodo in pivom ;-).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home