http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

31 August 2006

Gremo dalje...

Naročila sva okna. Najbolj zaradi tega, ker poti nazaj ni in druge izbire sploh nimava. Jutri bova iz istega razloga naročila še fasado. In potem police in ograjo in tlakovce in nadstrešek in potem bom stara že 61 let! Koliko neki bom imela takrat vnukov?

Sicer sem pa danes žalostna. Pravzaprav zelo žalostna. Zakaj? O tem bom pisala, ko bo pogled prišel do distance.

Vam lahko noč, meni bom pa privoščila še en tarok.

2 Comments:

  • Kozloa!
    Me zanima ker kreten naroča okna zato ker ni poti nazaj. Ali pa zato, ker nima izbire.
    Okna se naročajo zato, ker so nujno potrebna za boljšo toplotno izolacijo hiše, ali ker so stara dotrajana ali pa zato, ker jih hiša nima. Menjajo pa se okna zato, da je hiša energijsko bolj varčna, pa zato, ker so stara grda, povešena in ker se šipe sploh ne dajo več pomiti in tudi zato, ker čez stara okna vleče.
    Pot nazaj je: od mene do tebe in nazaj. Od Kamnika do Premanture in nazaj (to veš ti bolj kot jaz).
    Izbiro pa imaš vedno. Predstavljaj si, da bi izbrala in naročila dvojno število oken. Denarja že imaš toliko.

    Mislim, da ni fora v poti nazaj ali pa v izbiri. Fora je v potrebi in ti to veš.

    By Anonymous Anonymous, at 5:40 PM  

  • No, naša stara okna so : povešena, not nam piha, šipe se ne dajo pomit, pa ne zato, ker bi bile dotrajane ampak, ker je nevarnost, da zaradi pomanjkanja kita padejo ven (kar je fino-imamo en delo manj in ne vidimo ven blata in dreka), enih oken celo naša hiša še nima, toplotno smo izolirani samo pod kovtrom, pa še stara so in grda. Torej jih je nujno treba zamenjati :-) Komi čakam! Aja, pa še stara so bela, mi pa nočemo belih....
    Kakšna pa bodo?

    Surprise!

    By Blogger hobit, at 11:13 PM  

Post a Comment

<< Home