http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

08 July 2006

Prva

Prva kaj?

PLAČA!!!!


Jes, nakazala sem si prvo direktorsko plačo. Za enkrat se po višini ne more primerjat z Jankovičevo... Ampak boste še videl :-) Ha, večni optimist!
Lepo po vrsti:
  • Najprej sem si odprla svoj, čisto moj bančni račun.
  • Nato sem šla domov in si nakazala dve plačici.
  • Takoj za tem sem si kupila čisto nove natikače.
  • In jih ponosno pokazala G.A. Morda je začutil malo moje radosti.
  • Pet sekund zatem se je vsul dež in natikački čakajo na polici.
  • Pivo z M. in P.
  • Še eno pivo
  • Nisem se pozabila spomniti vsakih pet minut, da sem dobila plačo.
  • Kebab in še eno pivo z M. in G.A.
  • Še vedno vesela pišem blog!
Zdaj pa resno. Nekaj časa sem energijska skrbnica Lectarjevega hrama. Vsak, ki v tem času ne bo pojedel vsaj ene palačinke, sendviča, spil piva, kave ali kaj drugega, ne ve kaj je užitek.
Torej - vsi v Lectarja. Da si bo njegov lastnik lahko privoščil zadovoljiv dopust.
Aja in še to - imajo tudi zelo dober sladoled. Ampak ta je za povrh. :-)

2 Comments:

  • Čestitam za prvo plačo!! Kdaj pa častiš? ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 1:52 PM  

  • Ko sem častila ni blo nikogar nikjer in sem sama spila tolk piva, da je blo še za vse druge. Še dons mi je slabo...

    By Blogger hobit, at 5:59 PM  

Post a Comment

<< Home