http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

22 December 2006

Konec? Začetek?

Ko mine pomlad, pride jesen. Kaj se dogaja vmes? Ne vem. Govorijo o poletju in zimi. Tega dvojega ne zaznavam z največjim užitkom. Zdi se, kot, da tako hitro živim pa ni temu tako. Poleti je vroče in pozimi je mraz. Zato se takrat dam v neko stanje nezazanavanja. Le tako lahko preživim. To, da letos ni prave zime, sem mogoče kriva jaz. Vsak večer se ozrem v nebo in se prav lepo zahvalim in zjutraj se z otroškim veseljem veselim toplih sončnih žarkov. Danes se je zame končalo staro leto, novo se začne komaj 1. januarja. Kaj je vmes? Veliko objemov, dobrih želja, skritih hrepenenj. Vmes je nekaj skrivnostnega, lepega. Poslušam želje, ki mi jih sporočajo drugi, poslušam tudi tiste, ki jih sporočam sama. Če sem iskrena, si vse tisto, kar izrečem drugim, želim tudi sama. Zanimivo, da lani takle čas, ni bilo nobene opcije, da bova prenovila najin dom. Bila je le želja. Velika želja! Iskrena želja, ki se je uresničila. V času med danes in novim začetkom, moram temeljito razmisliti o željah, o viziji za naprej.
Še nekaj, veliko bolj pomembnega, se mi uresničuje iz leta v leto. Ob sebi imam ljudi, ki se znajo veseliti z mano, ki mi pomagajo, ki me prenašajo veselo in zoprno, ustvarjalno in zaspano... To je bogastvo, ki si ga zaslužiš, ne vem s čim. To je bogastvo, ki ga ne dobiš na hipoteko, bogastvo, ki ni podarjeno, bogastvo, ki se ne daje in ne vrača, ampak teče. Od mene k tebi, od tebe k naslednjemu...in naslednjemu...in naslednjemu....nato se spet vrne k tebi in k meni... velikokrat od osebe, ki je morda ne poznam ali morda ne pričakujem. To je sreča. To je trenutek, pomemben trenutek, ki govori o povezanosti. Zato se učim spoštovati vse ljudi, razumeti, tolerirati.
Pravijo, da je zima. Meni pa je toplo. Toplo pri srcu.

4 Comments:

  • PRENOS MISLI JE!
    Okoli poldneva se zbudim, v kuhinji pogledam skozi okno in vidim 5 članov družine M., kako sedi na balkonu prenovljene Vile čira čara in se nastavlja fotografu GA.
    Pomislim!!!
    Da bi bili vsi na sliki, bi pa potrebovali fotografa!
    Hobitka naslednji hip vzame mobilca iz žepa in začne vtipkavati ... Mene bo poklicala! Zazvoni telefon: Hobitka kliče soseda!
    Na hitro se preoblečem, nataknem kapo (privoščim si namreč dneve brez frizure), vzamem v roke lestev, da bom ujel še kaj več kot le noge, in že slikam.
    Verjetno boste kmalu izvedeli ali so slike ratale ali ne. Pomembno pa je vedeti, da je bila zamisel moja in da prenos misli deluje!

    By Anonymous Anonymous, at 12:34 PM  

  • :-) fotke so kul! Hvala za tako močne misli!

    By Blogger hobit, at 12:53 PM  

  • Dokaži, upload! You're wellcome!

    By Anonymous Anonymous, at 2:40 PM  

  • Dokaz na vezalovi čestitki.

    By Blogger hobit, at 7:59 PM  

Post a Comment

<< Home