http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

10 January 2007

Poza

Obraz imam obrnjen proti stropu in štejem. Do sto.
Nič.
Obraz imam obrnjen proti stropu in štejem. Do petsto.
NIČ.
Obraz imam obrnjen proti stropu in štejem. Do šetstošetinšedeset.
nič.
Obraz imam obrnjen proti stropu in štejem. Do tisoč.
še vedno nič.

"Ma klinc", si rečem, se obrnem, porinem obraz v vzglavnik in zaspim, preden preštejem do pet!

Zadnje čase se učim spati na hrbtu. Razlogov za tako kruto učenje imam kar nekaj. Jasno, da verjamem, da so razlogi za tovrstno početje smiselni, ker drugače tega ne bi počela.
Na trebuhu spim že od rojstva. Po mojem sem padla na trebuh, ko sem se rodila in od takrat je bila zame to edina udobna poza. Zdaj pa je žal prišel čas, ko verjamem, da je pozo treba spremeniti.

Razlogov je seveda več, ker se za enega verjetno ne bi trudila.
  • Če spim na trebuhu imam obraz porinjen v vzglavnik. Lahko si predstavljam tisto zmaličeno faco, ki jo moj vzglavnik gleda vso noč. Vsled tega, se moram zjutraj na poseben način pripraviti, da se pogledam v ogledalo. V faco izgledam približno tako, kot da mi je spustila. (Kot zračnica, saj razumete). Torej bi morala imeti nekje za ušesom ventilček, da bi lahko na hitro rešila problem. Za odpravljanje zmečkanosti potrebujem mrzlo vodo, dve uri budnega stanja, kavo in če sem dobre volje gre hitrje. (Od tod verjetno prepričanje moje okolice 'L. je pa zmeraj dobre volje'.) Verjetno je stvar hujša tudi za to, ker tudi hujšam že od rojstva. In moja uboga koža je verjetno zmedena od vsega krčenja in raztegovanja.
  • Naslednji razlog je moj vrat. Če spim na trebuhu, ne vem sicer, kaj počnem z glavo ponoči, vendar se velikokrat zjutraj zbudim v zelo razstavljenem in zaskočenem stanju. Ne vem kaj počnem, ampak občutek imam, kot bi glavo hotela poriniti nakam pod perut. Na varno. Ajme, upam, da ne sodim med tista pametna pernata bitja. Kakorkoli že, glave nekaj časa ne morem premikati niti za milimeter, zdi se mi, da imam v vratu potrgane vse žile in živce, kot, da se moja uboga glavica valja po postelji sama zase. Imam neko skrivno upanje, da bo ležanje na hrbtu obvarovalo moj miselni trezor in ga ohranilo na svojem mestu.
  • Tretji razlog pa je iz varčnosti. Kaj neki privarčujem s spanjem na hrbtu? Tisti, ki ste nagnjeni k šparanju ste zdele verjetno vsi iz sebe. Za novo leto sem dobila likalnik. Pa ne tisti za likanje cunj! Likalnik, ki pegla kožne gube. To je ena micena tubica v kateri se skriva ena žametna prozorna tekočinca. Z njo se moram namazati po mojih štiridesetletnih režah in baje bodo nekoč zginile. Moram reči, da imam občutek, da zadeva res deluje v smislu likalnika. No ja, in kaj šparam. Če bi ležala na trebuhu, bi čudežni likalnik zlezel v 'povšter' namesto v mojo kožo. Za zlikanost ga bom porabila manj, če ležim na hrbtu in ga namenim samo moji koži ;-).
Obraz imam obrnjen proti stropu in štejem. Do milijon.

12 Comments:

  • Spanje na hrbtu ima, vsaj po mojih izkušnjah (še bolj pa po od Soseda ženi), to slabo lastnost, da se zelo rado zgodi, da ta položaj spremlja zvočna podpora (upam, da v vročih poletnih nočeh, ko imamo okna odprta na stežaj, ta zvok ne prodira do vile Čira-čara).
    In čeprav načeloma smrčimo samo moški pripadniki vrste homo sapiens, pa se včasih dogodijo neverjetne stvari in v takem položaju zvoke oddajajo tudi ženska telesa (ali pa je to kaj drugega in se meni samo zdi, da zvok prihaja od tam).
    Da se motim, dokazuje verjetno tudi dejstvo, da moje telo uboga na cmokanje c-c-c-c in priležnici da vsaj nekaj sekund miru, da zaspi, ko pa enkrat zaspi, pa je zadeva itak v redu. V onem drugem primeru pa ne pomaga nobeno cmokanje!
    Če pa si zadnjič gledala Mišiko, si videla, da razna peglanja in še kakšni hujši posegi ne dajo prav ugodnih rezultatov. Kaj pa pravi All Arabija na vse to? Ali ima raje nočno tišino ali pa zjutraj "speglano" priležnico?

    By Anonymous Anonymous, at 10:20 AM  

  • On itak spi kot top, in za vse te moje cirkuse izve iz bloga. On reče 'spat grem' in tisti hip že spi, svoje spanje ima tudi zvočno podprto ampak me to ne moti.Kar se pa speglanosti tiče - pravi da dobr zgledam - to je pa tud neki:-)

    By Blogger hobit, at 11:01 AM  

  • Nasvet: meni osebno je laže zaspati na hrbtu, če imam telo malo nagnjeno v eno smer. To dosežem tako, da si pod eno stran zatlačim malo kovtra. 3 tedne spanja na hrbtu v bolnišnici ti da vpogled v problematiko :P.
    Drugače pa je alternativa spanje na boku. Tako imaš stlačenega le pol obraza. Če se ti uspe enakomerno premetavati, lahko dosežeš kar 75% manjšo stlačenost:)

    By Blogger Domen, at 12:58 PM  

  • Ja, se strinjam z Domnom. Spanje na boku, s skrčenimi nogami - to je moja spalna poza. Tko da zgledam kot falus, pardon, fetus. In to iz enga razloga: če ste veliki 192cm, vaša postla pa ne raste z vami, ampak obtiči na bogih 190cm, potem ste prisiljeni v improvizacijo...in to že skoraj 30 let, šmrk!

    By Anonymous Anonymous, at 1:23 PM  

  • 1.Z malo manj zaužitega redbula je vedno lažje zaspati, neglede na položaj.
    2. Spanje na hrbtu bo najbrž lažje z dormeom. GA naj ti ga kupi, če pa mu to nebo najbolj všeč naj ga kupi še sebi=)
    3.Ljudje, ki težko spijo neglede na položaj bi ob tem rekli da se preseravaš, zato si lahko vesela da vsaj spiš=)
    Pato in Domen pa imata vsekakor tudi prav in če dobro pomislim si kot dojenček spala na boku s pokrčenimi nogami(no vsaj normalni dojenčki tako spijo) in ne na trebuhu. Nevem od kje ti navada spanja na trebuhu...

    By Anonymous Anonymous, at 8:16 PM  

  • HALLO!!
    Raste nova svetovalka, ki bo prekosila svoja starša!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:10 PM  

  • :-)Fajn je imeti otroke.

    By Blogger hobit, at 12:19 AM  

  • Že dolgo se nisem tako zabavala kot ob branju "poze", še posebno pri zadnjem odstavku! Škoda, da nisem teh navodil prebrala že zadnjič, ko sem koristila vajino darilo in se debelo uro predajala "likalnim" užitkom. Pa so šle vse žavbce u povšter...

    By Anonymous Anonymous, at 11:40 AM  

  • Leta ja:)
    Jaz sem tudi začela opažat neke znake na koži...deset let prej???
    Hm...kremice še nimam, spim na boku...vse narobe v glavnem...drugač pa, zgleda, da je kriza, ker je bil spet smešn post:)
    lp, Eneya

    By Anonymous Anonymous, at 12:00 PM  

  • Ta je smešen na literaren način. To ne pomeni, da je kriza. Je pa resnilen;-).

    By Blogger hobit, at 12:04 PM  

  • Ne samo to, da obe hujšava že od rojstva, da se nama dragi (včasih) prehitro starajo, celo pri spanju imava iste težave - on samo da leže že spi, jaz pa potem razmišljam samo kako bi ga utišala in štejem, se obračam, in premišljujem kam hudiča bi se lahko zavlekla, resno razmišljam o varianti s kakšnim nobel ležalnikom na terasi.
    lp

    By Anonymous Anonymous, at 1:14 PM  

  • Edina razlika je, da mene smrčanje v glavnem ne moti...tnx god

    By Blogger hobit, at 1:29 PM  

Post a Comment

<< Home