http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

01 January 2007

Dobro jutro

Silvesterska večerja. Mesni fondue + omakce + solate. Priprava otroci. Njami!

A je že kdo vstal?
Jaz prav nič nisem bila prikrajšana, ker itak malo spim. Bili smo doma - ob 22h sprehod v mesto, pogledat, kje so H. Strahotno pogrešam M. pa se nič ne oglasi. Na podsteršju je žuralo 10 najstnikov- so se lepo vedli;-), ob polnoči družinski ritual pred hišo, objemanje, lupčkanje in podobne prijetnosti. Po polnoči sva šla k moji sis - vsakoletni ritual, ki je nujen za dušo, potem sva šla še enkrat pogledat do H. - še vedno jih ni bilo.
Spat sem šla ob 04.00h, dve do tri ure kasneje, kot je v navadi, vstala sem ob devetih, tudi toliko ur kasneje, kot je v navadi. Alkohola skoraj nič, hrane malo. Rezultat = dobro počutje. V hiši je neka spokojna tišina. Najstniki ližejo rane prečute noči. Zaviti v odeje, ležijo na kavču in se delajo, kot, da gledajo tv. Vendar je pogled utrujen in odsoten. Joj, kako dobro se spomnim tega občutka. Še pet mesecev naju z G.A. loči od tega, da bodo v hiši štirje najstniki in še štirje meseci, da bo najin najstarejši polnoleten.

Sploh nimam občutka, da se staram, le otroci se. To pa paše. Zato se v zvezi s tem minevanjem časa, res počutim, kot en debil. Novo leto. 1. januar. So what? Kaj je drugače? Sem res eno leto starejša. Ne verjamem - to mi gre odlično od rok. Čez 10 min. bo koslilo. Sarma (hvala sis) in pire. Za nekatere zajtrk. Vse diši, lepo je pospravljeno, mir,...pravi blagoslov.

4 Comments:

  • Mi smo pokonci že od...no ja, pol 9h...Malimali je včeraj zbolel, tako da smo bili dežurni celo noč...

    Ne boš verjela kako je ta Slovenija majhna...tvoj blog sem našla preko Hirkani; da bo pa merica polna sem ugotovila, da se v bistvu "poznamo"; in sicer če se spomniš, ko ste prodajali svojega velikega 4kolesnika, smo prišli s familijo (žal samo) pogledati avto...Za kaj več nam je potem zmanjkalo $$...ampak zdaj bodo evri, zdaj bo vse bolj simpl hehe...ja če verjameš :)
    Vse najlepše tebi in tvoji družini v leti '07 želimo mi vsi štirje!

    By Anonymous Anonymous, at 3:35 PM  

  • Oj živjo! Še dobro, da imamo hirkani, ki nas povezuje vse naokrog. Tudi vam vse lepo, seveda se vas spomnim:-). Če imaš svoj blog, mi prosim pošlji link.
    tnx

    By Blogger hobit, at 6:55 PM  

  • Nimam bloga...no, vsaj ne še... Ampak zdaj me pa že toliko ljudi "žica" za pisanje, da se bo pa treba lotit...:)
    Sporočim :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:57 PM  

  • Evo, moj blog v ustvarjanju : www.slo-apbt.com/blog

    Danes mi ga ne bo uspelo spraviti skupaj, ker bom šla prej v horizontalo :) jutri nadaljujem :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:49 PM  

Post a Comment

<< Home