http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

19 September 2006

Zapleteno

Zadnje čase imam veliko opravka z mojstri. Večinoma so to obrtniki, nekaj je pa tudi strokovnjakov, ki delajo posel, ki zahteva diplomo. Zanimivo je dejstvo, da me vsi ti ljudje zaprepaščajo. Vsak, ki mi razlaga, kaj vse je potrebno, da prideš do željenega cilja, me spravi v stisko. Stvari se mi zdijo zapletene, nemogoče, pojma nimam v kakšnem jeziku se izražajo... Danes se mi je začelo juto pri M., ki je trenutno poleg najboljše prijateljice, tudi naša arhitektka in se na vso moč trudiva krmariti v odnosu, brez večjih pretresov. Neverjetna je. Skratka soglasje, mapo z načrti, vmes je imela 10 telefonskih klicev, (sem jih štela), vsak je od nje nekaj hotel, vključno z mano... Na koncu sem dobila v roke izjemen izdelek, s soglasjem ... Zdelo se mi je, kot, da peljem proti domu čudež.
Potem je krovec, mojster, ki bo montiral ograjo, okna, zidar... Vsi se mi zdijo geniji. Vsak po svoje. Na koncu imam občutek, da je le delo, ki ga opravljam sama - preprosto...
Zakaj že?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home