http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

25 September 2006

Hiša brez Gospodarja :-)

Kaj delam drugače, kadar ni G.A.?
  • Avto parkiram na parkirišče naprej. Vzvratno ga parkiram vedno, kadar je doma G.A., ker on trdi, da je to bolj varno in praktično. Vsi ti argumenti trdno držijo, ampak meni je kljub vsemu fino parkirati naprej. Ker sem potem nekaj sekund prej doma in kasneje odidem :-). Butasto, a ne? Ampak je res, če moraš, ko se vrneš domov še parkirati vzvratno, ti to kar vzame nekaj časa. Ne smem zanemariti dejstva, da si potem tudi hitreje na wc-ju.
Kaj še delam drugače?
  • Manj govorim :-). Sogovornika res pogrešam in kar nekam zgubljena sem takole zvečer, sama za mizo. Imam ogromno dela pa se mi zdi, kot da nimam kaj početi.
  • Od kar je G.A. odpotoval še nisem spila nobenega piva. Mi sploh ne paše.
  • Še manj spim. Ne vem zakaj. Včeraj mi je uspelo zaspati ob 4h zjutraj, ob 5h je že zvonila budilka. To ne pomeni, da nisem do nezavesti utrujena.
Jasno, da obstaja kar nekaj intimnosti, ki jih trenutno ne počnem. Ko se bom še česa spomnila, napišem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home