http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

29 December 2006

Ko si nekaj zapičim v glavo

mi ni pomoči. Odločila sva se, da bova otrokom za Novo leto dala € denarnice. In to ne kar ene, ker me je s prvo in zame popolno zastrupil sosed. Hočem take! Tiste podkvice so brez veze. 'Sosedove' so narejene tako, da si lahko butast in veš kaj imaš v denarnici. Take so za otroke najboljše.
Tako sem popoldan posvetila svoji mlajši hčeri I. in € denarnicam.Verjetno veste, da si ni želela z mano na Kamnišlo sedlo. Niti pomivat posodo, niti likat (hvala bogu). Mami jo je peljala v Lj. V štacuno! V Mulerja. (Tale u ima gor še dve pikci - ne znam). Od Mulerja sem imela to, da sem se pošpricala s parfumom za 20 čukov. Kevin Klein. To delo sem opravila tako temeljito, da bo za mano dišalo še pol leta 2007. Samo paziti moram, da se po nesreči ne umijem. Ves ostali čas sva iskali denarnico. No go! Potlej sem se spomnila, da tovrstne zadeve prodajajo tudi na pošti. Od danes poznam vse pošte, ki se nahajajo med Lj. in Kamnikom, ne glede po kateri poti greš.

'Ja, guspa. Smo jh mel. Točno take. Vse smo prudal.' je bil prijazen odgovor. Folk se je očitno pripravil na tele evre zares temeljito. Še dobro, da nam reforma ne zapoveduje posebnega skret papirja. Si predstavljate, da ga zmanjka? Povsod! Tudi na pošti? Ježeš, ježeš.

Zvečer pa smo imeli družabno srečanje s pripadajočim obdarovanjem z mojo sis in njeno family. Tale in tale sta tudi blogerja. Znana po tem, da, ko eden piše, drugi ne piše.:-) No, wtw, njuni zapisi so pogosti tako, da se ti zmeša od hudega, ako ju klikaš vsak dan. Bog ne daj tega početi večkrat v enem dnevu. Je pa večer z najvišjo praznično oceno. Brez hrane na mizi in z zanimivimi debatami. Že dolgo se nismo imeli tako fajn.
Naše praznično vzdušje nam lepšata najstnika. Imata hude probleme, kje in kako praznovati Novo leto. Warning! Ena skupina bo na našem podstrešju. Prosimo za razumevanje.

Ah seveda, ne smem pozabiti. Imeli smo tudi kratek obisk. Tale. Bila sem prav vesela. Še ena srčkana familija, ki je tako pogumna, da ima 4 otroke. Pa še iz našega naselja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home