http://vezal.si/hobit/

Hobit's smile blog je aktiven na novem naslovu http://vezal.si/hobit/

 

Posodobite svoje zaznamke, blogrolle in RSS feede :)

Hobit's smile blog

29 December 2006

Jaz sem šla pa ven, ti pa ne!

Včeraj se mi je končno nasmehnil, ne vem kdo in G.A. me je povabil na kuhano vino v Lj. To povabilo je sicer sledilo po dolgem teženju, tako, da je izgledalo bolj v smislu: "Da boš dala mir".
No, kukrkol, Romatiš Lj., kuhan vinček, M&M = frenda, Giboni... Kaj je še lahko lepšga. Sem se ceu dan tresla od veselja na večer. Ker G.A. zadnje dni ni videti najbolj razpoložen, (Že ugotovljene vzroke za tovrstno počutje še ugotavljamo) si je moral preden sva šla, še malo odpočiti, tako, da sva Gibonija slišala zadnja dva kosa. Lane moje in Oprosti. No, je blo zadost.
Pa lepo od začetka. G.A. je počival pred odhodom, jaz pa sem si, vsled tega, da ne nosim torbice niti ruzaka, kadar ni okoli mene nihče nižji kot jaz, nabasala žepe v bundi. Ker me ven pelje G.A. ne rabim tošlna, v žepu imam itak vedno 500 sit po suhem, za vsak slučaj, vazelin, cigaretke za večerno crkljanje, rokavičke, robček... za brisanje solzic. Nikoli ne veš, kje te zagrabi. In to je to. Potem sem kar na štengah sedela in čakala, da si je G.A. dovolj odpočil. Oblekla sem obilo puloverjev in ko sva v Lj. zlezla iz avta, sem takoj dobila kompliment, da izgledam kot en sumoborc:-). O hvala, G.A., zelo prijazno. Itak sem potem kvalitete sumoborca izkoristila nama v prid, ko se je bilo treba prebijati skozi množico. Množica je kar letela narazen, ko me je zaslutila.
Odločila sem se, da bom spila toliko kozarcev kuhanega vina, kolikor tednov je G.A. hodil na pevske vaje. Ni mi ratalo, ker je G.A. po četrtem hotel domov. Pa še čist u redu sem bila. Malo bolj zgovorna - ker sicer nisem;-), itak je G.A. izgledal bolj žalostno in prepričana sem bila, da ga je treba zabavati.
Bilo mi je fajn, se gužvati, videti ogromno ljudi z iskricami v očeh, videti množico pomešano v vse generacije, bilo mi je fajn, ker sem šla ven in s tem spremenila svoj vsak dan. Še bom šla.

3 Comments:

  • Nama včeraj zvečer spet ni ratalo it ven. In danes verjetno tudi ne bo, saj N. še dela :(

    Tko, da veš, da sem ti fouš. Čisto čisto malo :)

    By Anonymous Anonymous, at 5:53 PM  

  • Bova šli pa enkrat sami. Brez torbic:-)in s polnimi žepi cekinov!

    By Blogger hobit, at 11:43 PM  

  • Za vse bo še čas.

    Itak nosim ruzak. Ne torbice, brrrr. Si sploh ne predstavljam, da bi imela neko mičkeno damsko torbičico, brrrrr.

    By Anonymous Anonymous, at 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home